Chioscul, bicicleta si cotoroanta

Azi dimineata m-am dus cu bicicleta in parcul Tineretului sa joc fotbal – eveniment la care trebuia sa participe si Tibi, dar ca de obicei ne-a abandonat in ultimul moment🙂 M-am oprit in Pta Unirii sa ma intalnesc cu un preten sa-i inapoiez un artefact, iar atunci am avut o super peripetie de genul celor carora bloggerii cool blogheaza cand ajung acasa in ziua respectiva.

M-am pus la umbra unui chiosc de ziare si am rezemat bicicleta de peretele chioscului. Atunci am auzit-o pe femeia din chiosc strigand:

„Aaa ce m-ai speriat!” – „Scuze” zic eu, si-mi vad de treaba. Inca putin si aia iar „Ia-ti bicicleta de pe chiosc!” …eu, mirat, ii fac pe plac, ma mut ceva mai in spate, cat sa fiu inca la umbra. Sa se noteze ca nu eram situat in fatza chioscului sau in raza ei vizuala, trebuia sa scoata capu pe ferastruica sa ma vada. Ceea ce a si facut peste vreo cinci minute – „Te rog frumos sa pleci cu bicicleta de aici!” ..eu „De ce?” ea „Te rog frumos!” …tot zicea ca ma roaga frumos, dar nu ai fi spus dupa ton si expresie faciala.

Vazand ca nu am de gand sa ma mut, incepe sa ma ameninte, ca las’ ca cheama ea pe cineva sa ma ia de acolo. Eu nu plec nicaieri, evident, asa ca ea inchide chioscu si ma lasa cu un „Daca te gasesc aici in 3 minute o sa-ti para rau ca te-ai nascut!” si pleaca😀 Psihopata dreq.

Se intoarce vro 5 minute mai tarziu, singura. Da sa intre in chiosc, declanseaza alarma🙂 Moment in care incepe sa injure in gura mare, pe alarma, pe mine, si cate si mai cate. Incerc sa-i explic ca mai stau doar maxim 10 minute, ca e singurul loc cu umbra din zona, ca e dreptul meu sa stau pe trotuar… Ea „Umbra asta e facuta de chioscul meu, nu e umbra ta! N-ai voie sa stai cu bicicleta la mai putin de 2m apropiere de chiosc!”. Saraca femeie, e clar ca a avut o viata de cacat daca a ajuns in halul ala, dar nu m-am putut abtine din ras cand i-am auzit bolboroselile🙂

„Las ca sun la politie, o sa vezi tu!” ..suna, le urla alora ce problema are, imi arata telefonu si zice „Gata, trimit 2 baieti sa te ia!” …mie nu-mi pasa, asa ca imi da sa vorbesc eu la telefon. Imi zice politaiu ca „Va rog frumos sa va mutati, ca nu vreau sa trimit un echipaj pentru asa ceva” – asa ca am plecat, din respect pentru lungul brat al legii.

Imi pare rau ca nu i-am putut face o poza cotoroantei, cred ca ar fi enervat-o si mai tare😀 Oricum, se afla in chioschiul din dreptul bancomatului BRD, are parul vopsit galben si dinti de lana – o veti remarca cu siguranta. Daca treceti pe la ea, spuneti-i o vorba buna🙂

11 comentarii

Filed under grig

11 responses to “Chioscul, bicicleta si cotoroanta

  1. 😀 Fraaate, unde ai gasit-o? aaa, langa bancomatul BRD😛
    Disclaimer: a fost o serie de evenimente care m-a impiedicat sa vin la fotbal. Oricum, te-am vazut din mistery machine cand eram la unirii si tu mergeai cu bicicleta in Tineretului.

  2. Tom

    si de ce nu i-ai dat bucata?

  3. prowler

    pt ca sunt o fire molcoma😛

  4. Foarte trista intamplarea, trebuie sa iti dau dreptate. Arata cat de idiot e tineretul din ziua de azi si cat de lipsit de respect pentru aia mai batrani.

  5. prowler

    😆 idiot? ‘imbecil’ chiar, ca sa fim mai precisi

  6. Alexandru Leonard

    Chestia interesantă e că poliţia chiar ar fi trimis un echipaj pentru aşa ceva!!!…ce-nseamnă să te plictiseşti la muncă…

  7. prowler

    pai nu cred ca ar fi trimis.. probabil ar fi stat juma de ora incercand sa dezamorseze situatia la telefon🙂 asa ca i-am facut treaba usoara

  8. catta

    Tibi joaca fotbal? N-as fi zis…

  9. prowler

    pai dupa cum vezi, nu prea joaca😛

  10. eu eram ieri in statia de buz si a venit o femeie cu multe pungi(altfel f normala) care a zis ‘plecati de langa mine, sunt nebuna’. cum nu m-am prins daca vb cu mine sau asa in general, mi-am pastrat distanta si am hotarat sa o ignor. A inceput sa se apropie de mine ‘sunt nebuna, pleaca’…. am plecat, a fost insa amuzant, adica astia nici cand realizeaza ca sunt nebuni nu pot face nimic.
    Da e tare ca ai vb la telefon cu politia… and i love nebunele astea care se simt agresate total aiurea.

  11. prowler

    pai mah faza nu era ca daca te crezi nebun, nu esti?🙂

    azi in tramvai era un betiv care vorbea in somn, zicea
    – „ba!”
    – „sa ma sugi de coae!”
    – „imi bag pula in tine!”
    – „ba, uratule!”
    …si ceva de vali :hmm:

Lasă un răspuns

