A murit vocea teleenciclopediei!

😦

1.jpg

5 comentarii

Filed under dani

5 responses to “A murit vocea teleenciclopediei!

  1. Tele eciclopediei? De aia scriau aia fiecare litera la inceputul emisiunii, pentru idioti ca tine, ca sa nu manance vreuna.

  2. …sau sa puna pauza ca dobitocii de tine…
    (ca fapt divers, am mancat un „n”… am corectat)

  3. pauza am pus-o ca sa iti dai seama unde ai mancat tu litera, ca altfel iti lua doua zile sa iti dai seama ca nu e eciclopedie.

  4. prietene, din cate am citit eu pe blogu tau, te-as sfatui sa-ti vezi de treaba si sa-ti vezi de clasele primare

  5. frate ce ma ataca aia care iti scot ochii cand mananci o litera, de parca ai fi prostu satului. inteleg atitudinea negativista, deoarece si eu sunt asa, dar pm frate, daca vrei sa te iei de cineva incearca drecu sa gasesti un motiv bun.
    in rest, vreau sa-ti multumesc cordial ca ne citesti si please stop by cat mai des😛

Lasă un răspuns

