Motiune #1/2007

Grig Acum ca 2/3 din colectiv s-a intors de la mare, putem purcede din nou la treaba. Tocmai mi-a venit in minte un vers clasic, asa ca inaintez urmatoarea motiune: de acum, in loc de ‘multumesc’, vom spune ‘DOMO ARIGATO, MR. ROBOTO’. All in favour say ‘Himitsu wo Shiri Tai’ !

Pentru cei care nu sunt la curent, prezint acest giuvaier esential oricarei culturi muzicale

Dani Respins. (2/3 ?)


Tibi Votez pentru, cu un singur amendament. Scapam de „mr. Roboto” din fraza ca nu prea ma coafeaza. Ar putea crea confuzii in momentul in care ne-am intalni mai multi, deoarece am fi toti Roboto. Asa ca propun un „Domo arigato, mr. X”, unde X s-a substiuit numelui celui caruia i se adreseaza salutul. Se promulga?🙂

Grig aoleo Dane, party pooper. Si da, 2/3, ca io n-am fost, remember? Tibi, pai asta e toata faza, ca toti am fi Mr. Roboto – n-ai vazut in videoclip, toti membrii formatiei arata la fel, deci oricine ar putea fi Mr. Roboto. De acolo nevoia de a fi toti salutati cu acelasi apelativ. Daca argumentul meu nu va convinge, voi face o concesie si voi accepta amendamentul tau Tibi, dar am o conditie in plus: sa do the robot in timp ce facem salutul.❗


Dani Sunteti niste ciudati…

Lasă un comentariu

Filed under grig

Lasă un răspuns

