ADevăr

TIBI Daca vazand o reclama care ti-a placut, te-ai gandit, frate cata creativitate trebuie sa aiba aia care au facut-o, then don’t. Deja ai gresit. Este ca si cum te-ai mira ca o masina cu un motor imens este capabila de viteze foarte mari.

Avem de a face cu o simpla chestiune de overkill: daca bagi destule resurse in ceva probabil ca vei obtine un produs bun. Nu te mai mira ca o armata de oameni care o freaca pe bani pot sa scoata cateva spoturi de 30 de secunde destul de reusite, pun niste afise si meshuri in oras si angajaza niste studenti sa arunce cu fluturasi in tine.

Ceea ce ma mira in schimb, este cum pot acesti oameni sa justifice campaniile retardate, ca cele de la Coca-Cola, VW, orice provider de telefonie mobila and so on. Am dat aceste exemple pentru ca sunt campanii evident costisitoare, in care s-au investit, pe langa mult prea multi bani, timp si marketing research and all that bullshit atat de indragit de corporatisti. Ramane o singura concluzie: pe undeva se spala bani..ai mafiei, cel mai probabil🙂

13 comentarii

Filed under tibi

13 responses to “ADevăr

  1. prowler

    campanii retardate pentru oameni retardati.. ce e de justificat, daca merge?

  2. Tocmai asta e cuae, ca si tu consumi Coca-Cola, folosesti serviciile Orange si probabil ca iti vei dori o masina cand vei urca in ierarhia corporatista. So you see, esti in target. Vrei sa-mi zici ca esti retardat?

  3. eu cred ca spalam banii mafiei.

  4. nu mai am nimic de spus, da daca mai postez un comment o sa apara doar poza mea la last comments…ieeeei😀

  5. frate, nu-ti ajunge cate viewuri ai pe pagina ta? you stoop too low my dear:P

  6. Tom

    Spotul care ruleaza acum pe tv la Coca-Cola cu frigaruile care vor o coca mi se pare total aiurea. Ca veni vorba, gen

  7. Ca veni vorba, cand e ultima data cand ai vazut o reclama buna la Coca Cola? Si nu e ca si cum nu pompeaza bani in ele🙂

  8. prowler

    alea cu ursu polar \m/

  9. Tom

    Spotul facut in genul jocului gta e mai mult decat onorabil, daca il stii

  10. Yup, era ok.. doar ok😛
    Ala cu ursul polar e ancient history. Pana si mie imi placea ala, mai ales ca il asociez cu Craciunu. Btw, mai era si ala cu camioanele..sau era acelasi?

  11. Tom

    Nu, cel cu camioanele era holidays are coming, holidays are coming…

  12. Eu credeam ca-s camioane de braconieri in care au blanuri de urs pe care le transporta la sweat shopurile marilor firme de moda pentru a le transforma in haine just in time for the holidays😛 Dar intotdeauna eu am putut sa citesc printre randuri mai bine ca oricine🙂

  13. Tom

    Daca intr-o reclama observi fin atatea nuante hidden from the public eye, ma gandesc intr-un roman ce vezi :))

Lasă un răspuns

