Miuz = Miez

GRIG …cum ar zice mentor. Deci muse au rulat furios si suprem. Parti naspa: tot ce a fost inaintea lor, sunetul cam mediocru, tzipatoarea cretina din dreapta mea, si faptu ca n-au cantat ‘Bliss’ si nimic de pe Showbiz.

Ah si ca sa lansez dezbaterea, postulez ca daca tibi a plecat de la concert fara sa fi devenit fan miuz, nu are suflet.. Sau i-a fost rapit de Lapi/Satana.

TIBI Sorry bah, da nu am plecat fan Moose. Mi s-a parut ok concertul, onorabil de distractiv avand in vedere ca nu prea stiam cine-s Muse si cu ce se ocupa(eh, exagerez si eu putin), dar dintre toate concertele mari la care am fost, la asta m-am distrat cel mai putin tocmai pentru ca nu eram in tema cu ce se intampla.

Cat despre tipul de la Suede din deschidere nu mi s-a parut atat de wanker pe cat spui. Dar poate e si pentru faptul ca stateam la mama naibii, in spate.

4 comentarii

Filed under debatopia, grig

4 responses to “Miuz = Miez

  1. tipul din deschidere a fost supertare si muse a fost dincolo de cuvinte (le care includ carcoteli de tipul nu au cantat melodia care imi placea mie, boxele erau cam naspa etc)

  2. prowler

    vai vai gina, mai ai de invatat😀 tipu din deschidere a fost penal si nu a cantat nimic.

    ah si da, nu trebuia sa ma plang de sunet pt ca la noi asa e la toate concertele (daca avem noroc😛 ) si nu ma asteptam la mai mult

  3. Pingback: Octombrie a rulat, vine Movembrie « Blogtopia

Lasă un răspuns

