Octombrie a rulat, vine Movembrie

Octombrie 2007 a fost una din cele mai misto luni ever pentru mine. Iata motivele, in ordine cronologica:

  • Lansarea noului album Pandrea, o noua capodopera in repertoriul nostru.
  • Concert Muse. \m/ \m/
  • Am fost in Anglia la Diana🙂😳🙂
  • Am vazut THE MUSICAL BOX!!! Mai multe detalii in link, aici voi mentiona doar ca a fost atat de marfa incat trebuia sa ma chinui din greu sa imi limitez headbang-uitul ca sa pot urmari super show-ul, si in acelasi timp incercam sa nu-mi las sufletul sa explodeze de la cantitatile uriase de perfectiune sublima \m/ \m/ \m/ \m/
  • Concert Deep Purple. Tocmai m-am intors de acolo, a fost kickass – singurele probleme sunt legate de faptul ca a avut loc in Romania🙂

Bineinteles, oriunde exista si neajunsuri, iata si cateva regrete:

  • N-am stat mai mult in Anglia.
  • Am ratat show-urile Enslaved si Stewart Lee din Londra…
  • A inceput scoala…doh!

OK, acum ca aceasta luna de vis s-a terminat si ne asteapta o luna plina de ploaie si scoala, exista o raza de speranta care strapunge ceatza depresiei novembriste: Movember !!! Este vorba de o celebrare a barbatiei universale, asa ca daca te simti, ai obligatia si onoarea sa participi la acest fenomen impreuna cu mine si alti mii de barbati adevarati de pretutindeni!

Lasă un comentariu

Filed under grig

Lasă un răspuns

