Am hranit catelusii!

In drum spre plaza, in spatele Corei, au venit la mine 3 catelusi care vietuiesc prin acele imprejurimi. Aveam la mine o punga de Brezel 2/3 plina si am fost bucuros sa le dau din ea catelusilor cei albi si draguti. Am avut atunci una din cele mai frumoase trairi din viata mea, vazand cum am facut un bine celor 3 pufosi. <33333

…bineinteles ca am pastrat niste covrigei si pentru mine, ca am si eu nevoi. Din pacate n-am pastrat destul si acu ma doare stomacul la servici numai din cauza lor, potaile dreq😦

5 comentarii

Filed under grig

5 responses to “Am hranit catelusii!

  1. prowler

    bah nu mai vorbi urat cu domnul cel de sus.
    plus ca stii doar, cand insulti pe cineva nu faci de fapt decat sa-ti oglindesti propriile defecte

  2. De ce nu bagi un ‘cine zice ala este’ si te scutesti in a gasit o formulare mai pompoasa?:P

  3. prowler

    pt ca formularea pompoasa = scientific fact

  4. leti

    aaaawwwwwww😀
    nu e comentariu tipic leti dar cand vine vorba de catelusi… aaawww😀
    cred ca o sa te vizitez pe la munca… asa, fara motiv…😀

Lasă un răspuns

