Blogtopia Live Report: Tu si Hristos 2007

GRIG Inca o data, Eu sunt Cel Adevarat. Dani si tibi se duc la sala, se dau super barbati – dar cine participa la Movember? Dani si tibi se considera crestini – dar cine se duce la conferinta crestina? Eu! ..si mentor😀

Tu si Hristos” a fost tema adunarii din seara asta de la Sala Dalles, prezidata de Danion Vasile. Alaturi de Danion, au mai fost prezenti la microfon:

  • o maicuta fosta actrita care de fapt nu fusese chiar actrita si nu era chiar maicuta
  • un popa barbos pasionat de artele martiale
  • o femeie care vorbea foarte incet
  • Tudor, fiul lui Danion, care a scris o poezie.

Impreuna, au promovat cartile iluminatului Danion, si ne-au vorbit despre duhovnici, miracole, arte martiale, duhovnici, mantuire , arte martiale duhovnicesti, si Hristos. Au fost perioade de plictiseala, dar si pilde de mare interes, pe care le veti citi ACUM la mentor. Eu voi puncta doar doua momente hazlii:

  • la inceput, am spus cu totii tatal nostru. Evident, m-a pus dracu sa ma uit la mentor care schita un zambet asa ca ne-a pufnit rasul si de-abia ne-am abtinut pana la sfarsit. Oh, a fost magic.
  • la sfarsit a fost o sesiune de intrebari – foarte plictisitoare de altfel, cam toate erau despre arte martiale asa ca am plecat pe la a 3-a intrebare. Ei bine, un tip a avut neobrazarea sa protesteze zicand ca, in loc ca Danion si popa sa tina discursuri plictisitoare, ar fi de preferat un dialog. Restul gloatei i-a sarit in cap crestineste, si s-a ramas la modelul de notat intrebari pe foi de hartie.

Per total, a fost o experienta pozitiva. Dogmele ne arata calea catre mantuire! Cred ca oricine ar trebui sa mearga la un asemenea eveniment macar o data, sa observe virusul in actiune🙂 Iesind de la Sala Dalles dupa 3 ore de contact cu boala, am simtit din nou ce mare e lumea in care ne aflam, si am avut impresia ca poate omul de rand nu e chiar asa de inchis la minte cum credeam.

M-a pedepsit dumnezeu si a trebuit sa astept mai mult la 300, dar apoi m-a recompensat Satana cu un loc bun de stat jos. AMIN

mentor: O chestie foarte smechera pe care nu am mentionat-o nici in blogul meu (pe care il puteti citi aici) este trecutul infierbantat al lui DIV. Deci inainte ca el sa-l descopere pe Domnul, sau inainte ca Domnul sa-l descopere pe DIV, DIV traia in Pacat. Mai precis, era TANTRIC si traia TANTRIC cu o tanara de 25 de ani. E foarte cool ce face el. Adica acuma ca nu mai e in target-ul femeilor, ii place sa zica ce mare scula era el in tinerete.

De asemeni, un punct pe care nu am insistat pe blogul meu este ca DIV vrea ca nimeni sa nu faca sex. O poveste foarte incitanta pe care nu am pomenit-o este cea a pelerinajului in Grecia. Basically, era o clasa de elevi, diriga si DIV. Cavalerul castitatii, DIV the Pure, si-a indeplinit cu succes misiunea de a impiedica distractia de orice fel a elevilor. Cum a procedat? A mers in camera fetelor si le-a vorbit pana au adormit („Adica 5 minute” © grig). GG DIV, GG.

Nu uitati, blogul lui mentor: @ link.

GRIG Bai, cred ca n-are nimic impotriva ca cuplurile heterosexuale maritate sa faca sex. De fapt, nici impotriva sexului intre tineri nu a spus nimic – s-a referit numai la traitul IN PACAT.

Eh dragii mei, ar mai fi multe de povestit care nu au aparut aici, nici pe blogul lui mentor… cum inaintea bataliei de la Vaslui, toata armata lui Stefan a tinut post negru… despartirea Moise-easca a apelor pe santierul din Grecia… multe alte minuni (mai ales pe taram grecesc) …dar, in cele din urma, you just had to be there!

4 comentarii

Filed under debatopia, grig

4 responses to “Blogtopia Live Report: Tu si Hristos 2007

  1. Pingback: i was a teenage zombie christian « Ceva Oribil

  2. Pingback: Stiati ca… « Pandrea

  3. Pingback: Did you know? « Pandrea

  4. Pingback: Danion revine! « Blogtopia

Lasă un răspuns

