Rasismul e haios

De curand ma delectez cu noul album Arghoslent, Hornets of the Pogrom, un album strasnic de death metal. Care intamplator contine versuri ce promoveaza rasismul si intoleranta, la fel ca si precedenta lor capodopera, albumul Incorrigible Bigotry din 2002.

Ma amuza ca unii oameni sunt ofensati de asemenea mesaje, intr-atat de mult cat unii refuza sa asculte muzica, care in acest caz se intampla sa ruleze. Oricum doar expertii in deslusirea grohului pot intelege ce canta, noi ceilalti trebuie sa ne documentam pentru a fi ofensati.

Si asa mi-am dat eu seama ca sunt un mare ipocrit, pentru ca asta e exact reactia pe care eu o am la muzica cu mesaj crestin, in special de cand am vazut Jesus Camp. Ce-i drept, nici n-am prea auzit de formatii crestine* care sa fie bune de ceva.. Coincidenta?😛

De ce mesaje cu acelasi grad de stupizenie** trezesc sentimente atat de contrare in mine? Simplu, pentru ca rasistii sunt haiosi in vreme ce crestinii sunt penali, in special cei care canta roc. Rasismul in ziua de azi are un statut asemanator cu drogurile – ambele sunt interzise, si privite cu dispret de „societate”, ceea ce le face cool. Si daca aveti vreun dubiu ca Arghoslent sunt haiosi, cititi hate mail-ul pe care il primesc. Fun fun fun🙂

* vorbesc aici exclusiv de roc, sa nu incepem cu muzica ‘culta’
** daca teoria superioritatii unei rase si credinta in Dumnezeu sunt la fel de stupide este o tema ce ar merita dezbatuta pe larg, momentan insa trebuie sa ma credeti pe cuvant

4 comentarii

Filed under grig

4 responses to “Rasismul e haios

  1. Ti se par rasistii haiosi pentru ca in adancul sufletului esti si tu un pic rasist. E aceeasi chestie pe care o am eu cu misoginii: mi se par haiosi pe cand le gasesc pe feministe ca fiind foarte triste.. pentru mine.. as in ma intristeaza😛

  2. prowler

    lol tie-ti plac misoginii pentru ca esti atras de barbati

    nu stiu daca sunt un pic rasist, cert e ca e fun sa fii rasist, la fel cum e fun sa-ti imaginezi ca lumea a fost creata cu un scop si ca totul o sa fie bine dupa ce murim.

    haha nu stiu de ce imi place asa mult sa trag paralele intre credinta si rasism. hmm cred ca e un subiect care mai trebuie cercetat

  3. Alexandru Leonard

    Dar tu de fapt ai ceva cu creștinismul sau cu credințele în general…nu te atrage pe tine un nihilism, un secularism…..macar un panteism amărât???😛

  4. prowler

    Secularismu nu-i credinta, nu? E un fel de anti-credinta.. in acest caz, ma atrage evident, mai ceva ca tzatzele lu scarjo

Lasă un răspuns

