Am facut un gest dezaprobator in trafic

…pentru prima data de cand merg pe bicicleta prin oras. Era o baba intr-o masina rosie care nu se putea hotari daca vrea sa ma storcoseasca de masinile parcate pe trotuar sau nu. Trecand pe langa ea i-am facut un semn a carui poza nu o pot gasi pe net😦 , de „esti proasta, fa”. Sunt un dur, stiu.

Totodata, azi au fost 3 reactii directionate catre mine:

  • un pieton pe langa care am trecut a guitat, pentru ca purtam masca de porc
  • un sofer a strigat dupa mine ca i-am taiat fatza traversand pe rosu
  • niste manelari m-au claxonat pentru ca m-am strecurat intre SUV-u si mertanu lor

3 la 1 pentru ei, deci.

Tot legat de biciclete, mikix a inceput sa mearga cu ochelari de soare, si Tibi vrea sa-si ia si el. De vina sunt praful si musculitele care ne intra in ochi, si din pacate tibi nu imi impartaseste teoria ca daca vom continua, ochii nostri vor evolua si vor ajunge sa asimileze automat orice materie care intra in ei, spre folosul organismului.

Eu sunt impotriva ochelarilor de soare, pentru ca sunt (inca) un pas spre a arata ca un clovn. Mersul pe bicicleta e fun tocmai pentru ca simti vantul in fatza. Pe cand eu am deja masca de porc, daca imi pun ochelari si-mi mai arunc si palaria pe cap, ce-mi mai lipseste ca sa impart baloane micutilor?

3 comentarii

Filed under grig

3 responses to “Am facut un gest dezaprobator in trafic

  1. Haha, cred ca ar trebui sa pui o poza purtand masca de porc, sa intelega lumea despre ce vorbesti.
    Nu am nicio problema cu vantul in fata, atata timp cat nu poarta musculite si praf. Din pacate, poarta😛 Sa treci tu printr-un banc de insecte sa vad daca iti mai place sa mergi cu mocaul in vant.
    Oricum, daca incepi sa asimilezi musculite cu ochii si vei observa un surplus de energie de la asta, lasa-ma sa cunosc. Pana atunci tind sa il cred pe Darwin cand zicea ca adaptarile sunt lente.

  2. prowler

    Well sorry ca nu locuiesc intr-un banc de insecte ca altii😉
    Lente-nelente, cert e ca ochelarii nu ajuta.

  3. Tom

    n-ai avut ochelarii care trebe

Lasă un răspuns

