Vottopia 2

GRIG Am terminat sa ma uit la emisiunea electorala finala de pe TVR. Daca ati ratat-o, urmariti-o aici (click in josul paginii pe ), pentru a va face o idee cu cine sa votati. Sau sariti direct la orele urmatoare, pentru momentele juicy:

  • 21.07 DU-TE DOMNE CA ARATI CA O MAIMUTA – Bucurenci isi ia jucariile si pleaca
  • 21.35 DUMNEATA AI 148 DE KILE DOMNULEGaf-Deac si-o ia in moaca
  • 21.39 HAI SICTIR DE VAGABOND – Mihaiu … scoate sabia din teaca😕
  • 21.42 S-A OPUS DRACU – ala umbla cu biblia in buzunaru de la GEACA

Deci da, Vadim a fost on fire. Nu exista om pe lume care se poate lua in gura cu el, nu inteleg de ce unii totusi incearca.

OK, sa trecem la subiectul arzator, cu cine votam? Am gasit o chestie foarte interesanta pe metropotam, pacat ca e clar biased in favoarea lu Blaga. Dar m-a inspirat sa compar si eu calumea planurile candidatilor.

Ce candidati? Pai Diaconescu se prezinta foarte bine, dar e PSDist asa ca e exclus by default. Oprescu e tare simpatic da’ cam fantezist si abstract. Si destul de PSDist. Asa ca raman Orban si Blaga, pe care-i voi compara head to head:

In primul rand, numele: Orban seamana cu Urban, si intr-adevar ne dorim ca Bucurestiul sa devina o urbe respectabila. Blaga seamana evident cu Bleaga, si noi nu suntem blegi, nu?

Site-uri: Al lui Blaga e mai misto decat al lui Orban, oare cand s-a despartit alianta DA toti designerii cool au ramas de partea basescului?

Trafic

  • Orban propune finalizarea primului inel si realizarea a inca unuia, Blaga cam la fel – da si un termen pentru primul inel. Am io asa un feeling ca niciunu n-o sa-l termine pe al doilea😛
  • Orban vine cu 2 noi axe N-S, Blaga cu una din ele (Buzesti – Berzei – Uranus) – din nou, el mentioneaza si un termen, 2012
  • Pasaje: Orban construieste 29, Blaga mentioneaza 4
  • Semafoare inteligente, strazi laterale bla bla.. Orban vrea ca gunoierii sa lucreze doar noaptea, iar Blaga vrea ca strazile laterale sa preia din trafic.

In concluzie, au planuri similare, cu mentiunea ca Blaga are termene concrete cu care-l vom putea lua la raspundere la sfarsitul mandatului… Poate are si Orban, dar nu-s pe site.

Transport public: Si aici au idei similare, cu mentiunea ca planul lui Orban pare mai logic, dar Blaga din nou vine cu termene. (un exemplu al bias-ului metropotamic este ca amandoi vor Autoritate de Transport, dar pesemne doar a lui Orban este „O noua institutie care sa incetineasca cu hartoage tot felul de proiecte bune si care sa umple buzunarele membrilor sai.” ha ha)

Un mare plus pentru Orban care ne promite autobuze de noapte😀 La Blaga remarcam biletul unic, care ar putea fi o masura buna daca e implementata ok.

Spatii verzi:

  • Orban vrea 18 parcuri noi in 8 ani, inel verde in jurul Bucurestiului, 30k pomi plantati/an, taxe de mediu.
  • Blaga propune inel verde, nu e clar cati pomi, curata lacurile, si pentru parcuri noi o sa se puna de acord cu primariile de sector.

Asta este punctul vital in ceea ce ma priveste, si Orban are mai multe de oferit. Blaga nu promite mai nimic, si nu e exclus sa continue pe linia de minima rezistenta a lui Videanu. Oricum, se putea si mult mai bine, de la ambii.

Altele: Amandoi curata orasul si-l ilumineaza, organizeaza licitatii, imbunatatesc serviciile publice, fac Bucurestiul un oras modern si frumos, etc. Blaga ramane mai pragmatic, cu termene si masuri precise, in vreme ce Orban are planuri mai ambitioase si rasfirate.

Blagabonus: Blaga atinge si niste puncte despre care Orban nu vorbeste:

  • Transparenta – interesant, greu de crezut insa ca o sa elimine coruptia da’ deh, el promite😛
  • Animale fara stapan – Blaga uraste catelusii😦 d’aia cred ca-l voteaza tibi
  • Terenuri de sport – chestii rezonabile
  • Educatie, locuinte sociale, finantare europeana – basically, continuarea proiectelor existente bla bla

Dupa cum vedeti, balanta este destul de echilibrata, nicidecum cum o arata basetropotamul. In cele din urma vom vota persoana, iar mie-mi place de Urban, pare om cu picioarele pe pamant si muncitor, si n-are fatzaul umflat.

TIBI Vad ca te-ai documentat puternic inainte de a posta, lucru pe care nu il pot spune despre mine. Insa pot sa-ti arat parerea unui om simplu din popor, cel care voteaza cu inima, nu cu creeru.

1. Oprescu e persona non grata din cauza taraniilor pe care le-a facut cu semnaturile. Lasa-ma cu fraze de genul, putea sa faca oricum rost de ele si sa observam modul in care lucreaza omul asta. Te-ai gandi ca macar atunci cand candideaza e on his best behaviour. Daca iese primar, ma tem sa vad cum se va purta normal. Si ca sa-mi adauge insulte la ranile de pana acum, provine din PSD. Se va intoarce in PSD de unde va pleca doar cand va arde in iad. Bottom line, NU.

2. Diaconescu este probabil cel mai simpatic PSDist din PSD, dar este PSDist chiar in PSD si nu PSDist in afara PSDului ca Oprescu. In alte cuvinte NU

3. Blaga. Pe asta nu-l cunosc prea bine, dar daca este asa simpatic precum zici tu poate il votez. Am retineri pentru ca a fost ministru si deci nu este pur si in plus e PLDean ca si Videan si poate vrem macar sa schimbam grupurile de interese. Blaga ramane cu POATE.

4. Orban a facut accident, ocazie cu care a pus-o de niste trafic de influenta ca sa nu isi pateze imaginea si a ajuns sa se zvarcoleasca in mocirla. Desi este mai prezentabil decat Blaga (chiar si decat Gaf-Deac!!) nu ma reprezinta. NU

5. Pe Pavelescu nu-l stiu.. l-as vota ca e PNTCDist dar mi-e ca e cam taran😀 POATE

6. In final ajungem la Gusa. Baiat tanar, oportunist, ii plac excursiile prin partide si asocierile cu femei proaste (avem dovada pentru cel putin una). Transpira mult, abuzeaza de copiii lui (intr-un acceptabil pentru americani) si da bani multi pe publicitate. NU

6.bis Ca bonus il introducem pe avocat Dinu Gheorghe, cu o campanie linistita si o singura poza in tot orasul. Are un aer placut de moda veche, dar avocat fiind este mai putred decat idealismul lui Dani. POATE, dar doar teoretic.

In final, as prefera ca urmatoarele persoane sa candideze:

* Matrosenco Valentin – si-a dovedit calitatile de manager in functia de director a CNSS. Ne-a invatat mate, fara sa ne faca buni la aceasta materie; ne-a oferit o adolescenta frumoasa si acum este cazul sa ne ofere o maturitate sigura

* Corina Dragotescu – am vazut-o de curand cu Paunescu la televizor si am ramas indragostit. Tipa asta rupe la un nivel atat de ridicat ca nici MC Hammer nu o poate atinge.

Ca side-note, in aceeasi emisiune era si omul span al Camerei Deputatilor, Bogdan Olteanu care nu a ratat ocazia sa pupe in cur pe pupincuristul de curte a lui Ceausescu. Bogdan Olteanu este de la PNL, lucru care indirect il trage si mai in jos pe Urban (care, incidently Grigore, este numele unei firme de salubrizari.. ai inteles, urbanule?)

* Turcescu – pentru ca arata cool si pare suparat continuu

* Andrei Gheorghe – pentru ca fumeaza cacat, omuleeeee si stie sa aprecieze natura.

15 comentarii

Filed under debatopia, grig

15 responses to “Vottopia 2

  1. prowler

    bah inima ta e proasta

    pt faza cu olteanu vino cu dovezi palpabile (inregistrarea emisiunii) altfel nu cred, pur si simplu. pentru ca l-am vazut si in trecut condamnand ceausistii

    pavelescu e un amarat crestin

    fazele cu oprescu si orban au fost settled in justitie si peste tot. ca tu inca cacatu aruncat de cotidianu acu 100 de ani e problema ta. si a inimii tale proaste

    poate inainte sa-l votezi pe blaga te interesezi si de afacerile _lui_ murdare, daca te apasa atata problema morala

  2. moroela

    Eu l-as vota pe Pavelescu:D Nu e taran, este un taranist convins. Si cu capu mare:D sa nu uitam . Mic la stat, mare la sfat:D

  3. prowler

    esti fata de 19 ani semiboema?😀

  4. Coae, as aprecia daca in momentul in care iti spun ca l-am vazut eu pupandu-l in cur pe Paunescu tu sa nu-mi mai ceri sa vin cu dovezi si sa ai incredere in mine. Nu am niciun motiv sa te mint, mai ales ca sunt mai apolitic ca tine, pentru ca pe mine ma oftica toti.
    De asemenea, nu mai fii naiv sa crezi ca daca justitia romana a decis ceva inseamna ca decizia a fost corecta. Suntem intr-una din cele mai corupte tari din lume si tu incerci sa ma convingi cu justitia? Nici macar tu nu crezi ca in realitate Orban nu a lovit-o pe aia sau ca in realitate Oprescu nu si-a falsificat majoritatea semnaturilor, mai ales ca i se rupe si nici macar nu incearca sa nege acest fapt.
    Nici de Blaga nu imi place prea tare dar momentan nu am nimic concret impotriva lui. Ma voi documenta.

  5. Instinctul imi spune ca dintre candidati, Blaga este cel mai probabil Mesia pt Bucuresti, dar am sa merg cu prima mea alegere si anume Diaconescu, pentru ca omul asta stie sa se imbrace si asta e important pentru mine.

  6. prowler

    lolol daca ti se pare apolitic sa te iei dupa tot ce arunca turcescu si cotidianu… dupa cum zice vadim, IEI BANI NEGRI DE LA VANTU breee😀

    si pe mine ma oftica toti, tre sa fii bou sa nu te oftice politicienii si politicianismu. tocmai d’aia incerc sa ii disting pe aia care au si farame de omenie in ei😛

    normal ca justitia e flawed, la fel ca tot sistemul. DAR face parte din sistem, si la fel si tu cand te duci la vot. daca vrei sa fii anti-sistem, du-te si voteaza-l pe betivu de andrei gh.

    eu pot sa-mi fac propriile impresii despre ce s-a intamplat in cazurile alea (si nu, tipa n-a patit mare lucru, si nici oprescu n-a falsificat majoritatea semnaturilor), tinand cont de informatii de mana a 2a (reportaje, declaratii, DECIZII JUDECATORESTI) – nu ma limitez sa inghit orice speculatie d-a lu turcescu

  7. prowler

    o combinatie diaconescu, consiliu PNL si sectoristi pnl-pdl ar putea fi solutia minune daca s-ar intelege intre ei…. evident ca e extrem de improbabila

    mentor iti cam irosesti votul pe diaconescu, e locu 4 in sondaje, i-a dat mucu oprescu

  8. Tom

    incepeam sa te cred pana ai ajuns la partea cu turcescu

  9. Copilas, ma uit la fel de rar la Realitatea ca si la ProTV, MTV sau PrimaTV, asa ca scuteste-ma ca as si influentat de Turcescu. Tu nu ai nicio valoare politica pentru ca esti indoctrinat de o familie fatis liberala si de aceea iti apare cate o erectie pentru fiecare iesire in public a lui Tariceanu si a jegului ala de Bogdan Olteanu.
    La faza cu justitia ai fost zero. Nu ai zis nimic nou. Ce daca justitia face parte din sistem? Inseamna ca pentru mine trebuie sa aiba vreo relevanta verdictele lor (alta decat ca sunt corupti)? Daca tu chiar crezi ca Oprescu nu si-a falsificat semnaturile, cu toate ca dupa ultimul scandal avocatul lui a admis ca poate unii oameni ar fi fost platiti sa spuna ca nu au semnat (spune-mi cat de probabil ti se pare asta?), esti foarte naiv. Si eu nu am vreo problema cu faptul ca lovit-o pe aia. Am o problema cu modul in care Orban a ales sa isi rezolve situatia.

  10. prowler

    Tinere, nici n-am zis ca am vreo valoare politica😀 Daca tot insisti mereu sa aduci familia mea in discutie, poate-mi spui ce legatura au ei cu liberalii?

    Mi se pare normal sa cred ca Olteanu e de treaba din moment ce in toate aparitiile lui TV pe care le-am vazut (destule) a avut o prezenta foarte OK.

    Dupa cum ti-am si zis, nu sunt sigur despre ce s-a intamplat cu oprescu, nu exclud nici ca oamenii sa fi fost platiti. In balanta sunt decizia autoritatii legale, si ancheta lu Gusa si Cotidianul – in niciuna din ele nu am incredere oarba, spre deosebire de tine.

    Cu Orban, elaboreaza. Si el a afirmat ca regreta ca nu a organizat conferinta de presa exact in momentul ala, si asta a fost singura lui greseala. Eu tind sa il cred.

  11. buei, apreciez unele din sursele de documentare🙂
    de la mine nu vin pt ca putin m-a gadilat la simturi pana acum soarta politica a urbei, dar tot le apreciez.
    si baselu a avut de la bun inceput toti designerii cul😉
    blaga pare ceva mai realist pe langa orban care bine ca nu promite si canalul bucuresti-dunare-marea neagra si autostrada bucuresti timisoara din calitatea lui de posibil primar al unui oras cu limite de atributii in acel oras

  12. prowler

    gina te rog sa-mi arati unde promite orban autostrazi si teleportoare, cum insinueaza metropotamul?

    ce am vazut eu e ca se lauda cu realizarile lui ca ministru al transportului si vrea sa amenajeze dambovita, big deal.

    apreciez realismul lui blaga, am mai spus-o. dar pe alocuri nu-mi ajunge – si m-as referi specific la problema spatiilor verzi, unde nimic din ce promite nu imi garanteaza ca n-o s-o frece ca Videanu.

    Sigur, Orban promite multe, da’ daca n-o sa faca macar jumate din ele, his ass is on the line.

  13. prowler

    oricum incepe sa-mi fie din ce in ce mai clar ca oprescu e un candidat slab (nu ca retorica), si ma enerveaza ca e vazuta ca inevitabila intrarea lui in turu2

    d’aia tre sa votati orban oameni buni, sa avem finala bleaga-urban, si let za best man win😀

  14. Bah, daca se ajunge la Orban – Oprescu il votez pe orban. Pana atunci ori Pavelescu ori Blaga.
    Apropo de Blaga. Tu ziceai, „poate inainte sa-l votezi pe blaga te interesezi si de afacerile _lui_ murdare, daca te apasa atata problema morala”. Te rog detaliaza pentru ca nu as vrea sa votez pe cineva care afaceri murdare.

  15. prowler

    Ti-am zis si irl da’ rezum si aici: e ungur, vames, bogatan, ne-bucurestean. pe mine nu ma deranjeaza prea mult astea, da’ tu fiind mai inimos ar trebui sa-ti pese🙂

    votati orban copii, fara pesedisti in turu 2 \m/

Lasă un răspuns

