Bucurestiul merita o soarta mai buna

Astea-s vorbele lu Orban dupa exit poll. Io nu’s de acord, am fost prosti din nou, meritam s-o sugem in continuare. In turu 2 avem de ales intre videanu reloaded si oprescu, care inca nu m-a convins ca o sa fie in stare sa-si realizeze programul, mai ales cu juma de consiliu PDList.

Mi-a placut ca oprescu a zis ca si orban si diaconescu erau mai buni ca blaga. Eh, asta e, puteam sa avem o administratie competenta si un primar de treaba in anii urmatori, n-o sa avem, shit happens😛 Si cireasa de pe tort e ca PNG se pare ca a trecut pragul de 5%, yay

2 comentarii

Filed under grig

2 responses to “Bucurestiul merita o soarta mai buna

  1. teoctist

    De ce crezi ca a spus Oprescu asta despre cei doi contracandidati? Oare nu pentru a le castiga electoratul in turul 2?
    Pacat de Orban, chiar era singurul care merita sa ajunga primar.
    Cat despre PNG ma sperie rezultatul lor in vederea alegerilor generale. Am scapat de un nebun(Vadim) am dat peste altul(Becali) mult mai periculos.
    Personal nu am ce vota in turul doi intre Videanu aaa pardon Blaga si un fost(si probabil) viitor pesedist.

  2. prowler

    Dap, vadim e mai haios ca becali zic eu. vechi dar bun.

    Normal ca oprescu a zis aia si in scop electoral, dar eu cred ca o si credea.

    Momentan nici eu nu am cu cine vota in turu2.

Lasă un răspuns

