Tariceanul e un om bun si tibi e terorist

Tariceanul si cu buddy-ul spp-ist au mers din nou pe bicicleta la guvern. Ce ti-e si cu campania asta electorala😉😉 Demagogie pe fatza😀 Am o idee, ce-ar fi sa facem toti campanie electorala d-asta, asa naspa ar fi?

Orban a mers cu metroul iar 2 alti ministri au mers pe jos.

In alta ordine de idei, am fost azi la bucifest cu tibi si mikix. Cei doi au petrecut mult timp la standul editurii islamiste. Eu am stat doar cat sa primesc o caramea si m-am carat. Mikix, musulman de ceva vreme, si-a luat editia a 4-a a Coranului – avea editiile precedente dar e important sa fii la zi cu doctrina. Tibi a fost si el ademenit de promisiunea ca in Rai il asteapta virgine, si si-a cumparat niste propaganda mahomediana.

Profetul Mahomed, pentru a consfinti acest moment magic, a infaptuit si un miracol: l-a inscris pe tibi pe o lista de invatat limba araba. Din pacate, tibi infidelul n-a apreciat acest gest frumos si ne asteptam in orice zi sa fie ales
de catre Profet pentru o Misiune Sacra de genocid. Domnul sa ne pazeasca!

Lasă un comentariu

Filed under grig

Lasă un răspuns

