Sufleţelul meuuuuu

Există oare suflet, sau tot ceea ce ține de trăirile, de sentimentele noastre, este coordonat tot de creier. Nu încerc să fac o analiză anatomică sau teologică, pentru că nu mă pricep la aceste domenii. De fapt nu mă pricep la nimic în legătură cu ce abordez, cel puțin în cazul de față. Deci, deși s-a descoperit, se pare, că după moarte, într-un mediu care nu permite evaporarea, corpul uman își pierde aproximativ 20-21 de grame, sunt încă sceptic cu privire la existența fizică a sufletului. Încep să îmi pun întrebări atunci, având în vedere că abilitățile intelectuale depind de circumvoluțiunile de pe creier, cele atletice de structură musculară și osoasă, dacă și mărimea sufletului poate deosebi indivizii. Adică, sunt oamenii care au un suflet mai mare, vorbind din punct de vedere fizic, și care simt mai mult decât ceilalți, sunt mai predispuși la emoție, la sentimente, la apropiere umană?0 Dacă e așa, s-ar putea oare descoperi acest lucru încă din timpul vieții?, am putea să folosim acest aspect în relațiile interumane, s-ar putea oamenii clasifica după acest criteriu? Ar apărea diferite articole în ziarele de scandal cu titluri de genul „incredibil, EL este omul cu 30 de grame de suflet”, sau am putea să ne punem în prezentările de pe site-urile de matrimoniale: „Bărbat bine, 1.85, 80 de kilograme, blond, ochi albaștrii, 25 de grame de suflet”. Bineînțeles că asta ar conta foarte mult, mai ales dacă cineva vrea o relație serioasă, s-ar uita în primul rând la acest aspect gândindu-se că o persoană cu suflet mai mare iubește mai mult, este mai mărinimoasă, altruistă, un om bun în definitiv. Mă întreb de asemenea cum se comportă sufletul în situații extreme (inamorare, despărțire, pierderea cuiva drag…), adică cum ar fi să vină într-o zi un prieten la tine și să îți zică : „Bă, de când m-am despărțit de Simona am pierdut vreo 7 grame de suflet” sau „Mă simt așa de bine de când s-a născut ăla micu’, sigur am pus vreo 5 grame de suflet..”. Eu cred totuși că ne pierdem în detalii, și oricâte zeci de grame ar cântări un suflet, nu pot face nimic când sunt înconjurate de câteva zeci de kilograme de indiferență.

1 comentariu

Filed under leo

One response to “Sufleţelul meuuuuu

  1. prowler

    nah, nu exista😛

Lasă un răspuns

