Designer Biscuits™

Cum am ramas fara TV (housemate-ul care il poseda s-a carat cu tot cu el), ma vad nevoit sa apelez la propria-mi minte ca sursa de breakfast entertainment. Terminand pachetul de digestivi (30p la Sainsbury’s!) am inceput sa ma intreb cat ar costa ca cineva sa conceapa si sa creeze un nou-nout pachet de digestivi.

Doar o clipita de aici si pana la planul-excentric-pentru-cand-voi-fi-bogat-#2549: developarea propriului meu brand de biscuiti de lux, mai buni decat oricare altii si mai scumpi, astfel incat nimeni sa nu si-i permita in afara de mine.

Apropos, cu ocazia acestui post lansez initiativa Salvati Blogtopia!, ce are ca scop re-implicarea lui Dani si Tibi in dezvoltarea blogului, incepand cu headerul😛 „dar ce pot face eu?”, intrebati? E simplu, puneti presiune sociala pe antementionatii, ca sa se implice mai cu spor. Implica-te si tu!

1 comentariu

Filed under grig

One response to “Designer Biscuits™

  1. catta

    Eu cred ca poti duce blogtopia mai departe si de unul singur. In plus, Tibi o sa scrie in germana si putini vor intelege.

    Iti simt durere cu televizorul. Poate vii la mine si-l repari pe al meu, ca doar ai facut electronica, nu?

Lasă un răspuns

