Viziuni pe bicicleta

Ma intorceam acasa azi ascultand noul album Woven Hand. Daca nu stiati, wovenhand e formatia lui DEE, iar DEE e un crestin nebun care face incantatii catre fantoma lui Avraam si alte asemenea aparitii. Si uite ca mi-a fost dat si mie sa vad niste minunatii.

Intai, cum trecusem de Arcul de Triumf, un tip intr-un titicar galben s-a pus in stanga mea si a inceput sa strige la mine. I’am facut semn ca nu-l inteleg (doar il aveam pe DEE in urechi) asa m-a depasit cu a sa barca-pe-roti ca am tras amandoi pe dreapta. Nenea a inceput sa-mi vanda o bicicleta. Ma vazuse ca sunt biciclist serios, si ar avea el o bicicleta Rayleigh ca-noua care mi s-ar potrivi. Nu ma prea interesa, dar l-am intrebat de bicicleta pentru ca mi se parea inedit ca avem discutia asta in mijlocul bulevardului. Reiterez, era intr-o masina foarte interesanta, deschisa in parti, ca un golf cart mai mare. Daca vreti s-o vedeti, sau sa-i cumparati super bicicleta (cere 10mil pe ea, probabil cam mult dar platesti si experienta),  omul locuieste pe strada Constantinescu Alexandru. O sa ma mai uit dupa el cand sunt prin zona.

Apoi, la iesirea din piata Charles de Gaulle, am zarit o nimfa hipstereta care astepta autobuzul, alaptand. Stiu ce va intrebati si da, pentru o fractiune de secunda i-am ochit nurul din mers – a fost minunat. Se pare ca e un trend de tinere milfe alaptatoare – ce pot spune decat, sper sa devina la fel de dese ca cele pe bicicleta. Daca as vedea una alaptand pe bicicleta cred ca mi-ar exploda inima si penisul in acelasi timp.

In ultima vreme, tot observ asemenea aparitii interesante in plimbarile pe bicicleta. Sigur exista legaturi metafizice, nu pot fi doar coincidente fericite. DEE oare ce-o zice?

Scrie un comentariu

Din categoria grig

Lasă un comentariu